Search:

Type: Posts; User: kyonxharuhi2

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. looks like glue or something spilled under screen

    ok so before you guys go all crazy and elete this thread plz try to help first ok so i got a droid bionic today and its got this weird border on the screen only seen on certain apps or screens and...
  2. Replies
    7
    Views
    1,493

    And after i get my new phone ill either destroy...

    And after i get my new phone ill either destroy this or sell it aby of you wanna buy it

    Sent from my DROIDX using Droid X Forums
  3. Replies
    7
    Views
    1,493

    Its a 8gb and i had a 32 gb but the phone fried...

    Its a 8gb and i had a 32 gb but the phone fried it and i have a butt ton of stuff so the lowest ill go is 16 gb

    Sent from my DROIDX using Droid X Forums
  4. Replies
    7
    Views
    1,493

    its not uhs n it works fine in other phones

    its not uhs n it works fine in other phones
  5. Replies
    7
    Views
    1,493

    Droid x keeps saying sd cards blank

    My dx randomly at startup says my sd cards blank and i usually have to format it but i turned it off n it didnt say it this time which is good what do i do?

    Sent from my DROIDX using Droid X Forums
  6. Replies
    4
    Views
    983

    i have actually done that 4 times b4 first time...

    i have actually done that 4 times b4 first time they said no sorry second no soryy we cant do anything and third they guy told me that its all my fault and stuf the nfourth they got tired of me and...
  7. Replies
    7
    Views
    1,002

    i gto those texts a couple times and funny thing...

    i gto those texts a couple times and funny thing is i dont and never have had service on my dx its a wifi phone its weird and creepy
  8. Replies
    4
    Views
    983

    i am willing to send you my droid x

    i am willing to send you my droid x to fix it i have a older computer and its slow so i cannot sbf my droid x i did have the disc but it went all stupid and wont load up and usb is doing the same...
  9. Replies
    7
    Views
    1,072

    can somepony please let me send this to them and...

    can somepony please let me send this to them and they fix itand send it back i cant handle all this stupid droid x crap i cant wait to get teh bionic the droid x is a pain in the arse to try and sbf...
  10. Replies
    7
    Views
    1,072

    ok shadow this isnt working at all ill mail you...

    ok shadow this isnt working at all ill mail you my stupid phone and you can fix it my computer isnt wanting to work right can u plz pm me your info
  11. Replies
    7
    Views
    1,072

    im so lost it booted and said something bout not...

    im so lost it booted and said something bout not finding root and wouldnt go further
    and alot of other stuff plz helpppp
  12. Replies
    7
    Views
    1,072

    im so lost how do i do this iam using a flash...

    im so lost how do i do this iam using a flash drive to do so
  13. Replies
    684
    Views
    466,038

    Sticky: can someone help me do this plz all i got is a...

    can someone help me do this plz all i got is a flashdrive
  14. Replies
    7
    Views
    1,072

    sb'f disk isnt working

    ok a while ago my droid x went to crap and sd shadow fixed it and sent a copy of iso linux sbf and its worked up until today it does a lot of dots like its supposed to then says faile hit any key to...
  15. Replies
    9
    Views
    1,530

    ok my dads sd card works i n it and doesnt get...

    ok my dads sd card works i n it and doesnt get hot so its the sd card its a 32 gb rh data micro sd card class 2 i believe i put it up so idk what class and is it possible to recover the files off...
  16. Replies
    9
    Views
    1,530

    not rooted not romd its running stock gb 2.3.4...

    not rooted not romd its running stock gb 2.3.4 and i factory reset and no luck the slot and sd card still get hot and no other sd card works either
  17. Replies
    9
    Views
    1,530

    also the sd card gets hot and the slot does too

    also the sd card gets hot and the slot does too
  18. Replies
    9
    Views
    1,530

    ok i put another sd card into the droid x...

    ok i put another sd card into the droid x and..... NOTHING so its the droid x and i tried 2 others too so what should i do i ned the stufff on it for a project my computers sd card slot is shot and...
  19. Replies
    9
    Views
    1,530

    droid x is acting up

    ok so my sd card was working fine and all that and i was listening to music and my phone was slow so i turned it off and turned it back on and when it turned on it says "your phone doesnt havee ansd...
  20. Replies
    4
    Views
    971

    ok so i uninstalled apollo and set a new one as...

    ok so i uninstalled apollo and set a new one as my stock music app but i went ahead and sbfed back to stock gb so were good now but al the ics roms suck cuz instagram dont work and alot of stuff dont...
  21. Replies
    272
    Views
    47,943

    well i have aloot of albums but its got alot of...

    well i have aloot of albums but its got alot of ellie goulding marina and the diamonds lana del rey and stuff
  22. Replies
    4
    Views
    971

    ok im super annoyed

    k so iacidentally rooted my dx... and i flashed cm9 cuz i was bored and now this stupid red light wont disappear or blinks alot. and when i try to charge it it doesnt charge it says it is but really...
  23. Replies
    5
    Views
    917

    I did now it works thanks soooo much Sent...

    I did now it works thanks soooo much

    Sent from my DROIDX using Droid X Forums
  24. Replies
    5
    Views
    917

    yes i was and i got my bros phone to charge a...

    yes i was and i got my bros phone to charge a batt i sbfed and got ot the dx eye and it gets stuck there and repeats over and over and over i sbfed like 5 times and no luck plz help
  25. Replies
    5
    Views
    917

    guyzzzz please help meee im dying

    ok so i flashed to cm9 n hated it so i went into rec and it didnt go to recovery so i went to sbf my phone and left for about 15 min and came back and said code corrupt battery low cannot program plz...
Results 1 to 25 of 54
Page 1 of 3 1 2 3